Office 365 Business Standard + Copilot 365 - 1 година

Код: 117
Prenosný Pre Windows/MAC Viazaný na konto
€134,99 €109,75 без ДДС
Skladom
Доставка до:
15.9.2025

Подробна информация

Rýchle doručenie
Rýchle doručenie
Tovar doručíme hneď po zaplatení emailom, maximálne do 60 minút. Aj s návodom na inštaláciu.
Faktúra (SK firma)
Faktúra (SK firma)
Sme slovenská firma. Faktúru a kľúč obrdržíte ku každej správne uhradenej objednávke.
Slovenská verzia
Slovenská verzia
Všetky produkty sú multijazyčné, teda obsahujú aj slovenskú lokalizáciu.
Záruka
Záruka
Záruka je samozrejmosťou. Reklamácie riešime v čo najkratšom čase.

Подробно описание на продукта

Описание и приложение

Съчетайте гъвкавостта и познатостта с Microsoft 365 Business Standard и го използвайте на множество устройства (максимум 15 устройства на човек). Насладете се на всички Office приложения, които вече познавате, заедно с гъвкавостта на отличен софтуер за сътрудничество и модерно решение за хостван имейл. Свързвайте се и работете с екипа си, където и да сте, с Microsoft Teams, и се възползвайте от 1 TB място за съхранение в облака OneDrive на потребител и пощенска кутия с капацитет 50 GB и собствено домейн име.

Microsoft 365 Business Standard включва хоствани и настолни версии на страхотни продуктивни Office приложения и ви позволява лесно да синхронизирате файлове, върху които сте работили офлайн, когато сте свързани с интернет. Множество членове на екипа могат да работят едновременно върху един и същ документ и вашите файлове винаги се архивират. Бъдете винаги информирани за най-новия модел на актуализации и спрете да се притеснявате за поддръжката с модела на абонамент!

Microsoft Outlook
Изпращайте, получавайте и управлявайте своята имейл комуникация по-ефективно с Outlook. Outlook ви предоставя достъп до всички запазени контакти и имейл адреси, което ви позволява да поддържате информацията за партньори и клиенти актуална. Освен това подобреното приложение ви предлага повече възможности с актуализирани карти за контакти, @известия, ориентирана поща, карти за туристически пакети и други функции. За да сведете до минимум работната си тежест, можете да планирате срещи в различни часови зони, да слушате имейлите си, автоматично да изтегляте прикачени файлове от облака и да задавате напомняния, които се показват над прозорците, в които работите.

Microsoft Word
Създавайте, редактирайте и управлявайте професионални текстови документи в приложението Word. С новите инструменти за превод, по-лесно четене и по-естествено писане можете да подобрите способността си да комуникирате и да усвоявате информация. Новата интеграция на SVG, поддръжката за LaTeX синтаксис, Microsoft Translator, Learning Tools повишават вашата продуктивност. Документите вече са по-лесни за намиране и по-удобни за преглеждане с функции за обръщане на страници като в книга и показване едно до друго.

Microsoft Excel
Създавайте и управлявайте таблици и се занимавайте с по-силен анализ на данни с Excel. В тази версия Excel предлага таблици от всякакъв вид от счетоводство до бази данни с продукти. Освен други нови и впечатляващи функции, като формули, карти и фуниевидни графики, подобрени визуализации, публикуване в Power BI, нови теми, точни селекции и други, той ви предоставя нови методи за показване на данни по атрактивен начин. Освен това, подобрените визуализации, подобренията в областта на писалката, по-лесното споделяне и по-добрите функции за достъпност ще ви позволят да спестите време, като същевременно запазите познатия работен процес.
Microsoft PowerPoint
Създавайте по-усъвършенствани и визуално привлекателни презентации, за да привлечете вниманието на целевата си аудитория с PowerPoint. Най-новата версия на добре познатия инструмент предлага подобрени визуални ефекти, като преходи Morph, маркер за текст, опции за мащабиране. Също така ви позволява да направите презентациите си динамични с 3D модели, премахване на фона, експортиране в 4K, запис в ултра HD и други функции.

Microsoft Publisher
Създавайте професионални и визуално впечатляващи публикации с лесни инструменти с Publisher. Новата версия разширява възможностите за публикуване на графики от всякакъв вид - за презентации, реклами, листовки, бюлетини, списания и други. Освен това можете да изберете метод на публикуване, който най-добре отговаря на вашата целева аудитория: имейл, PDF, XPS или висококачествени разпечатки.
Microsoft Access
Създавайте и управлявайте бази данни с мощни инструменти, използвайки Access. Новата версия поддържа създаването на приложения за бази данни, които работят директно в браузъра, което я прави особено лесна. Подобрената програма включва също нови графики за визуализиране на данни, поддръжка за големи числа (bigint), повторна поддръжка за dBASE (.dbf) и възможност за сортиране в Property Sheet за формуляри и отчети.

SharePoint
Microsoft SharePoint е сигурна уеб платформа за сътрудничество и управление на съдържание. Създайте централизиран и защитен с парола мини уебсайт за различни онлайн проекти и лесно го управлявайте. Персонализирайте оформлението на страницата, добавяйте страници и споделяйте файлове по начин, който най-добре отговаря на вас и вашата организация. Позволява на фирмите да автоматизират работните процеси през проекти и да управляват достъпа до своите файлове по сигурен начин. Можете също да използвате SharePoint, за да създадете екстранет и да добавите отдалечени клиенти и бизнес партньори към вашите проекти.

OneDrive
OneDrive е услуга за съхранение в облак от Microsoft. Позволява на вас и вашите сътрудници да съхранявате и да имате достъп до вашите файлове, където и да сте, на множество устройства, без да се притеснявате за сигурността. Лесно и ефективно споделяйте и си сътрудничете върху документи и синхронизирайте офлайн и онлайн версии на един и същ файл без проблеми. OneDrive е идеалното решение за организации и екипи, които силно разчитат на сътрудничество и нямат централен офис.

Teams
Създавайте и управлявайте екипи и канали, споделяйте файлове, планирайте срещи и засилвайте сътрудничеството с помощта на Microsoft Teams. Бъдете в крак с напредъка в проектите и груповите чатове в дейностите и лесно преминавайте от чатове към разговори, когато е необходимо. Teams е мощен инструмент за сътрудничество с множество функции, предназначени да опростят работата и комуникацията и да повишат производителността. Комуникацията от разстояние за бизнеса никога не е била по-добра, отколкото с Teams!

Функции

  • До 1 TB облачно хранилище на потребител. Съхранявайте и споделяйте файлове и лесно си сътрудничете върху документи в реално време с щедро 1 TB хранилище OneDrive на потребител!
  • Хоствайте свой собствен имейл. Покрийте всички свои бизнес нужди и хоствайте имейл с пощенска кутия с размер 50 GB и собствен имейл домейн.
  • Създайте онлайн центрове за отделни проекти. Лесно създайте мини-уебсайтове за вашите проекти, управлявайте своя екип и следете напредъка на задачите с мощния SharePoint.
  • Използвайте приложенията на Office на до 5 устройства на потребител. Използвайте един ключ за напълно инсталирани приложения на Office на пет мобилни устройства, пет таблета и пет компютъра или Mac устройства на потребител.
  • Непрекъсната поддръжка. Винаги имате някой на разположение, който да ви помогне с проблемите благодарение на 24/7 телефонна и уеб поддръжка, предоставена от Microsoft.

Допълнителни параметри

Категория: Офис софтуер
Тип разпределение: електронен
Валидност на ключа: 12 месеца
Преносимост на ключове: Да, между компютри (свързано с акаунт в Microsoft)
Език: На всички езици (словашки и чешки)
Гаранция: 24 месеца
Фактура: Да
Търговска/корпоративна употреба: Да
Операционна система: Вижте системните изисквания
Брой устройства: до 5
Произходът на ключа: Ново
Съдържа: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Access (само за PC), Exchange, OneDrive for Business, SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Loop, Clipchamp